Logo

Gwarancja

Wszystkie towary sprzedawane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe i jest udzielana na nie gwarancja.

Do każdego produktu jest dołączony certyfikat, który stanowi dowód zakupu i jest podstawą reklamacji.

Okres gwarancyjny wynosi:

  • dla wyrobów platerowanych (posrebrzanych) - 7 lat,
  • dla wyrobów ze srebra i ze stali nierdzewnej - gwarancja wieczysta.


W celu ustalenia procedury reklamacyjnej wynikającej z gwarancji należy skontaktować się z Działem Kontroli Jakości WFP HEFRA S.A.


Wraz z reklamowanym towarem należy dostarczyć kartę gwarancyjną lub kserokopię dowodu zakupu oraz dokładnie opisać usterki i okoliczności ich powstania. Do reklamowanego towaru należy również dołączyć swoje dane kontaktowe (imię i nazwisko, adres, numer telefonu).

Koszty wysłania towaru do Działu Kontroli Jakości pokrywa Klient, natomiast koszt odesłania do Klienta wymienionego towaru, w przypadku uwzględnienia reklamacji pokrywa firma HEFRA S.A.

Życzymy przyjemnego użytkowania!

Zapisz się do newslettera

 
Adres e-mail Imię

Witryna używa plików cookie. Dalsze przeglądanie serwisu oznacza, że wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies.Cookies Policy

Powered by Velocity (http://vlct.com)

Sklep internetowy Shoper.pl